25.9.09

佢冇人撐

1985

真係可憐,如果當時有人撐佢,佢就可能唔駛咁早死。

2009

我覺得譚炳文都應該走出嚟 rap 下,出分力。

年少時,睇到尤伯連納條片,真係好驚。驚到今時今日,我都未曾吸食過一啖煙。但睇完今年嗰條甚麼「我撐你」宣傳片後,有啲衝動皺起眉頭抽兩根香煙另另頭唏噓一下。

3 Comments:

At 25/9/09 3:08 pm, Blogger Unknown said...

Tay 讚這好!

 
At 25/9/09 3:51 pm, Anonymous Anonymous said...

true.

 
At 28/9/09 6:00 pm, Anonymous Anonymous said...

整個廣告片的構思和表達方式都是100%成功! 假設當你點煙時, 這個使你"樣衰"的廣告就會帶來前所未有的提醒作用! 使用"撐"字這個潮語! 體貼,有善再加上潮rap! 可為用心良苦! 如果我是個煙民, 我一定會戒, 原因只有一個, 食煙真是好"樣衰"!

 

Post a Comment

<< Home