26.8.09

趕客設計



呢類風格的平面廣告,如果賣的產品是桑拿骨場浴室、工商及市場學管理課程、電腦動漫婚紗展、回鄉証即影即有照、大學迎新週或政府文康活動,我覺得很正常,唔會開個 post 論盡一番。但現在該廣告所賣的,竟然是一個平面設計課程,而且是經由「國際設計師網絡」
http://idnworld.com/promo/swp09/ 發放(連結已被離奇抽起!),那就未免有點兒過份前衞了!(恕我保守。)

其實,今時今日,大家都知道是甚麼世代,掛羊頭賣狗肉已經不是甚麼道德課題,而是一種流行銷售伎倆。講一套做一套,不要緊,最怕那些連掩飾都懶的人。社會雖正在愚昧化,但其實未曾正式愚昧完成,溫水煮蛙都會用慢火啦,唔該唔好連嗰少少煤氣都慳好嘛?!?!不求你貨真價實,但求你畀少少誠意。

平面設計的世界真的很遼闊。All the very best and good luck to 嗰啲將會報讀呢個彩虹 course 嘅莘莘學子!

5 Comments:

At 26/8/09 10:48 pm, Blogger 塞米一條揚陸轟炸機 said...

學生獲取錄與否由院校"自行決定"...呢幾隻字應該鬧得醒D盲衷衷搵書讀既學子呱?...

 
At 27/8/09 12:04 am, Blogger 學子 said...

連結已 404 了。

好彩老早扯咗隻 jpeg 落嚟啫!

haaa haaa ~~~

 
At 27/8/09 2:26 am, Anonymous Anonymous said...

I am a science student and I know nothing about design. 但係我想講你個blog真係好鬼好睇。
反映左香港好多K型既事情!!

- Sam

 
At 27/8/09 11:27 am, Blogger 朋友 said...

睇黎國切連都有蒲開呢個場,幾好幾好~~~

 
At 27/8/09 12:10 pm, Blogger 學子 said...

多謝香港。

多謝 Sam。

多謝 IdN。

 

Post a Comment

<< Home