25.6.05

《非真人 . 卻真事》VII

「媽咪!我將來大個仔後想做設計師。」小六的小強告訴媽媽說。
「強仔,你仲細,不如現在好好地讀書,到時再作打算吧!」強媽以慈母的語調回答小強。

中五畢業的小強以優異成績升讀預科,及後,A-level 高中了狀元。

「媽咪!我想進大學主修平面設計,之後再去完成碩士課程。」
「強仔,阿媽不是反對你去追求自己的理想。不過,難道你不覺得有點大才小用麼?」
「媽...」
「嗱~~~ 一於報法律系啦!」

____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____

「都唔明老細點諗!佢明明已經成為咗本地殿堂級設計師,不愁冇生意,點解唔嘗試攪好公司的運作及環境,令到我哋唔駛晚晚OT,啲同事又唔駛好似走馬燈咁,幾個月又嚟個新人。」後輩問公司的老臣子。
「有必要嗎?」老臣子笑問。
「如果係公司仔,初起步,都合理吖。幾十年老店啦喎!再者,長遠計,對作品質素、員工士氣、公司發展都有益處嘛!」
「佢老人家未必咁唸呢!爭名逐利、開拓市場、繼續被受尊崇係無止境的。」
「係啫~~~ 一個較健康的工作環境、營運系統同完善管理,正正係本地設計業所缺乏的,唔明白佢點解唔帶頭做好佢。」
「咁多年都係咁,就係咁嫁啦!睇開啲,適應一下啦!」
後輩靈機一動「呀!會唔會關佢係華人事呢?」
「... ...」

____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____

「Helen,好耐冇見,喺全城最著名設計師的公司工作差不多一年,感覺如何呀?」
「唉~~~ 唔好提啦,我而家搵緊工...」
「吓?點解呀?好多人不知幾恨入你嗰間公司啊!」
「冇糧出呀!今個月出上個月份糧,如果想準時出,八折喎!」
「唔係吓fa?!咁都得?你老細唔驚俾人告同唱咩?有冇原因先?」
「冇。同事主動問佢點解冇任何通告解釋,佢仲懶懶閒咁答:『我一直响公司,房門又長開,你哋可以隨時入嚟問我吖?!』咁你話啦,仲有乜好講?」
「唔係咁衰格嘛?!」

____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____

(死!發覺自己越來越似八珍姐...)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home