12.12.08

地球冇停轉

(本文含《地球停轉日》劇情)

昨晚,興高采烈地去睇 Keanu Reeves 嘅《地球停轉日》。睇完,發覺 ... ... 咦?!乜個地球由頭到尾都好似冇停轉過嘅?!!綜合各親友觀後感,兩個字評語 –– 把鬼!

主旨冗長地講環保,唔緊要。Keanu Reeves 又有特異功能,唔緊要。地球又面臨大災難,唔緊要。人類又就快玩完,唔緊要。又第三四五六類接觸,唔緊要。CG 來 CG 去,唔緊要。個英文戲名難讀 (The Day The Earth Stood Still),唔緊要。又玩全個市中心空無一人,唔緊要。將 iron man 變滑溜,都唔緊要。但 –– 係 –– 個中文戲名叫《地––球––停––轉––日––》,你唔好停都冇停吖!?!!臨尾,全球所有科技機械電子系統停了,應叫「停頓」!唔係「停轉」噃!譯名嗰位仁兄唔會將「stood still」,譯做「停轉」吓化?!... ... 唉,呢個誤會真係唔係好美麗,仲嘥我幾廿蚊!

個戲名固之然無稽兼貨不對辦,整齣戲更似笑片。最難忘一幕莫過於 Keanu Reeves 同個華籍阿叔講國語嗰段。兩條友仔分明都國語麻麻,講講吓仲講番英語,認真騎呢!唔通外星人興咁樣溝通?!仲有,奇洛身懷嗰種可以「醫好」電子機械及控制電子網絡嘅異能,十足《Heroes》入面嗰個黑人小童 Micah,熟口熟面程度,絕不下於我們的「家常小抄」。

記得,去睇《地》之前,剛看過的胞兄曾忠告我「此乃 B 級片,租碟好過」。此刻,我仍不太認同胞兄的講法,因為,那不是 B 級!D 級就差唔多!!!

谷氣!

4 Comments:

At 13/12/08 3:23 am, Blogger 陳書 said...

不要動怒啦,因為是翻拍57年前的電影嘛(連中文譯名也是舊的),好多事情都採用了舊標準,隻滑溜iron man都冇計:
http://mattmcg.files.wordpress.com/2008/05/day_the_earth_stood_still_1951.jpg

不過分別在舊的說戰爭,新的講環保咁囉。

 
At 14/12/08 12:52 am, Blogger 學子 said...

哦 ~~~ 原來如此!真該煨!

Mmm ... ... 可能舊嗰套仲有趣都未定。

 
At 15/12/08 11:34 am, Anonymous Anonymous said...

雞無雞味,魚無魚味,濕滯:)

 
At 29/12/08 12:57 am, Anonymous Anonymous said...

hahahah. so true....把鬼

 

Post a Comment

<< Home