20.11.08

H A R D P A C K






昨晚,土炮地下流行朋克獨立樂隊 Hardpack 發佈他們首張(精選)唱碟!Launch party 假老蘭附近舉行,場面墟冚,星光熠熠 (演出嘉賓有何超、恭碩良、Joel Tang 等)(肯定有趣過台慶!)。七十五大元入場費,換來兩小時多的強勁現場震撼,加送珍貴處女碟乙隻,實在超值!雖然大碟只收錄六首歌,但首首皆屬耳熟能詳家傳戶曉的 Hardpack 名曲,簡直令樂迷們愛不惜手!

記得學子當初接觸此 band,是受細佬的熏陶,之後就從網上 download 他們的作品。佻皮生鬼歌詞,配合節奏明快曲調,率直地唱出現代嘮氣一族的心聲。多年前在維園 Farm 看過他們的現場演出,到今日他們正式出碟,真的感到莫大的欣喜!話在康港地做設計難,相信與夾 band 夾到廣受愛載兼出碟相比,真係小巫見大巫。希望 Hardpack 繼續打拼,造多啲新歌,期待着你們下隻「全新大碟」!



唱碟照由 Wing Shya 主理,平面設計由陳書操刀。簡簡單單的,visual 卻十分悅目,尤其歡喜「煙灰缸」CD 設計,好夾。不知該輯「underwater」照與其「underground」背景有否關連呢?!Anyway,ALL THE BEST HARDPACK !!!

9 Comments:

At 23/11/08 4:51 am, Blogger 陳書 said...

你拍到我的女友和朋友啊

 
At 23/11/08 4:09 pm, Blogger 黑人 said...

不是煙民,但好鍾意煙頭果張

 
At 23/11/08 10:11 pm, Blogger 學子 said...

哈哈,咁啱?!咁你有冇在場?

係呀,現場真係幾煙,但能見度都算ok,無礙欣賞台上演出。哈!

 
At 27/11/08 9:03 pm, Anonymous Anonymous said...

arctic monkeys的第一張cd都係用煙頭呢個concept...

 
At 27/11/08 11:36 pm, Blogger 學子 said...

係噃。

http://imagecache2.allposters.com/images/pic/PFCD/PF_BU1704125~Arctic-Monkeys-Posters.jpg

巧合吧。

 
At 28/11/08 6:13 pm, Blogger 陳書 said...

haha~那就要問問呀Phat了。
他說一個塞滿煙頭的煙灰缸就好比Hardpack自己:壓迫得密密麻麻,與及日夜勞碌的感覺。
我想這個centre label的畫面跟AM的像是像了,但如果加多一個煙灰缸後就是兩回事,而且還要考慮當CD被拿起後,就會看見一個空空如也的煙灰缸。
(但我未看過AM tray底的設計呀......會否又是空地/桌一片?)

 
At 1/12/08 10:57 pm, Blogger 學子 said...

橋唔怕舊,最緊要受。雖然 AM 封面食煙相,碟面滿煙頭,相當貫徹;不過,以本地唱片設計大多欠搞鬼創作的風氣下,HP 隻 CD 加 CD 底如此處理,的確有心思。

又引 Paul Rand,「Don't try to be original, just try to be good.」係有佢道理。

 
At 4/1/09 12:18 pm, Anonymous Anonymous said...

成日話人抄野, 但係就係網上download 歌?

 
At 4/1/09 3:56 pm, Blogger 學子 said...

無名氏,唔好意思,可能你唔知,以前 Hardpack 有個官方網頁,有好幾首佢哋早期嘅出品供人下載的。大家要知道「網上 download」有分合法和非法呢。

{{ : )

 

Post a Comment

<< Home