29.10.08

三揀一定三合一?!

唐英年:物色頂尖專家確保西九規劃達世界級

西九文化區管理局董事局召開首次會議,董事局主席唐英年會後表示,管理局的首要工作,是為西九文化區擬定發展藍圖。

唐英年說,為了確保西九規劃達世界級水平,管理局會公開招標,物色本地及海外頂尖專家,制定規劃方案,稍後將提出3個概念方案,分階段諮詢公眾。

唐英年稱,提出三個方案是希望市民有得比較,雖然最後是三選一,但不代表會排除其餘兩個方案中的元素。

管理局又會公開招聘總監及行政總裁。被問到會否公開管理局會議及文件,唐英年說,管理局會盡量公開及透明。

《香港電台中文新聞》2008-10-28 HKT18:37
要數扣人心弦連續劇,冇乜邊套好睇得過《西九》。之前搞咗一大餐,又天幕又豪宅又盛,最後拉倒,洗牌再嚟,嚴重浪費地球資源。攤凍咗無耐,而家又嚟,仲搵埋「三碌ling唐唐」擔正,今云真係萬眾期待,好睇過戲。

昨晚睇電視新聞,唐唐溫柔地解釋「新西九」將會如何誕生 (上文),真係令我哋呢班戲迷放晒心——因為保証好戲在後頭。「物色頂尖專家確保西九規劃達世界級」無乜問題,就算再搵 Norman Foster 都唔係問題。「將提出3個概念方案」更加唔係問題,「有得揀先至係老闆」嘛。但––係––!甚麼「雖然最後是三選一,但不代表會排除其餘兩個方案中的元素。」咁即係想點?!薜家燕《皆大歡喜》麼?最後三個世界級頂尖專家坐埋一枱度個「三合一方案」畀你好唔好?Come on~~~ 不如搵建築署拿拿臨起幾座「蝦肉色康文藝術文化保育博覧現代商貿中心」好過啦。

「管理局會盡量公開及透明」,此地無銀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home