9.1.09

零九展望

望明愛醫院認真重視平面設計,盡快改善院內外的指示路牌,咪再以為差勁設計唔會搞出人命。

望普羅大眾關注完 Vivian Chow 之後,會理下 Vivienne Westwood。一月底便完畢的 Vivienne Westwood 「A Life in Fashion 時裝設計展」絕對係萬勿錯過的本地文娛康樂活動,淨係「Hong Kong’s first collaboration with V&A, London」,就已經夠叫座力吧。

IVE 音樂系搞好啲。

望人民幣偽鈔唔會食死人。

望「微調教學語言政策」生生性性,不會引起太大混亂,令下一代學有所成,長大後比今日政府官員更有智慧。還有,希望「微調」一詞不會因是次翻天覆地的教育政改而日後在字義上引起太大混亂,令下一代以為「微調」是「大調」的意思。

望娛記們了解「淫照」與「普通情侶晒太陽照」之分別。(唔服?!咪即官睇今年農曆年有冇人攞「普通情侶晒太陽照」去拜年?!)

望海洋公園眾獸學會偏食,唔好再咬人,搵該咬的才咬,例如:米奇老鼠。

望誓要裁員的老闆聽取民意,裁走犯眾憎嚴重影響辦公室工作氣氛的討厭怪!

望一切看似唔錯的本地設計,不會在一陣子後被揭發另有出處。(尤其傷台個頒獎台設計)

望在較安穩的日子裏,仍然有火有力,寫好呢個 blog。

祝大家新年生活簡單!

{{ : )

5 Comments:

At 11/1/09 1:58 am, Anonymous Anonymous said...

請問商台的頒獎台是抄那個設計?Thx!

 
At 11/1/09 3:15 am, Blogger 黑人 said...

望學子在較安穩的日子裡,身形不要日趨穩重

同埋副偈過左頭20年warrenty
要主動調理、做運動同埋bodycheck
唔好有病先至睇醫生!祝身體健康!

 
At 11/1/09 3:46 pm, Blogger 學子 said...

傷台今年斥吒個頒獎台暫時未有舉報(實感欣慰),但對上兩年則有以下記錄。

2007
http://www.littleoslo.com/cnt/home/?p=1244

2006
http://welovecopy.blogspot.com/2007/01/903-vs-mtv-europe.html

... ... ...

謝黑人關心。:)

 
At 11/1/09 5:46 pm, Anonymous Anonymous said...

http://tw.youtube.com/watch?v=q0h_Vu8EP1s

 
At 11/1/09 8:10 pm, Blogger 學子 said...

http://www.poplight.net/

會唔會傷台搵咗個原創者做 consultant 呀?!

 

Post a Comment

<< Home