26.6.09

風水 (設計) 師 [上]

【本報訊】身為風水學校的「教主」,陳振聰親自為振業興隆堂設計商標。商標的中央是一把中國劍,劍的兩邊分別是一條蛇及一隻白鴿。陳振聰解釋,劍放在中間,是代表學校要正直,白鴿則表示作為一個堪輿師傅,要有安靜和平服的心情,但同時要像蛇般靈巧。
商標的圖案兩旁有兩條禾花圍繞,陳振聰稱這是代表和平。商標底部的圓形圖案一邊黑一邊白,指事情只有黑和白。總括而言,商標有正義、和平和靈巧的含意。
不過,商標繪圖較為粗糙,法官以為鴿只是一隻雀仔,律師更誤以為商標底部是個八卦。陳振聰說,因為沒有專業設計師,故只能在書本中抄襲設計,「一切都係剪剪貼貼出嚟」。

轉載自 2009年6月26日《蘋果日報》


振業興隆堂商標 designed by 陳振聰(圖片來自《蘋果日報》

Present 得真係唔錯,思路清晰過好多「專業設計師」,甚至「大師」(Well,人家的確係(風水)大師呢)。我最歡喜佢嘅剪貼風格,好 raw,好 artistic,康港已經好少人咁樣做撈搞。陳謙稱其 DIY 傑作源自「沒有專業設計師,故只能在書本中抄襲設計」,那實在係成功*設計者謙遜和誠實的典範。再講,難道「專業設計師」就唔會「在書本中抄襲」麼?!而事實上,有時,專業設計師都要聽命於風水堪輿學家的設計指引(design direction)呢。「紅屬火,唔利屬水嘅老闆。用藍色啦。」就算公司色系(corporate colour)中冇藍,都可以例外。

唯一令學子麻麻地爽嘅係,堂堂一盤億萬生意嘅 CEO,日理萬機,又要掘窿又要瞓,點解唔將呢啲設計粗重嘢外判呀?!康港咁多設計才俊!


*以知名度、錢途及成就計。

1 Comments:

At 26/6/09 12:36 pm, Blogger 學子 said...

佢設計嗰陣已經起了華懋痰?!

http://www.chinachemgroup.com/templates/ccgroup/imagesE/c_main_r7_c21.jpg

 

Post a Comment

<< Home