3.8.06

爆炸普及攝影

講開又講,數碼攝影爆炸式普及後,有幾樣嘢,自己都幾怕 ... ...

1. 無論室內外,光線有多充足,啲人都覺得影相時有閃光燈閃兩下,先至係「正常」,先覺得「影咗」。如果因為進階 mode 導致閃光燈冇閃到,啲人就會即刻懶醒咁問:「點解冇閃光燈嘅?影唔影到㗎?不如影多張有閃光燈㗎啦!」嗰種執着,真係吹脹!

2. 每當影完一張人物照,相中人 (少則一個) 必定探頭前來問:「睇吓!睇吓!」Digital 相機嘅 preview 功能,你都咪話方便得晒。

3. 一影集體相,做攝影嗰個就認真頭痕。「幫我影埋!」「我又要!」手得一雙,但就要拎住一大抽相機逐隻逐隻咁影呀影,都咪話唔甘。


攝於羅馬許願池前

4. 影相數碼化,唔似得以前下下要買菲林、帶菲林、裝菲林、keep 菲林、晒菲林、存菲林咁繁複,一張幾 Gig 嘅 CompactFlash 攪掂晒。一張記憶咭大大話話可以裝成千張相,認真巴閉。不過,一旦有意外!(例如死咭、遺失相機、戇居地 format 咗張咭等) 幾秒間所有心血就可毀於一旦,化為無形 ... 形 ... 形形形 ... ... 。到時,人們自然會懷緬笨重菲林的可愛、實在。

5. 鬥機,狂講相機經,狂齋鑽研 technical 嘢。我部相機 out、裝備簡陋,關你 Q 事咩?!而家影相定晒命呀?我鍾意係攝影,唔係採購或 technical support 呀,大佬。

6. 好驚好驚睇港式攝影雜誌,特別嗰啲甚麼教影人像 model 嗰啲麻甩佬玩意。排版唔講嘞。嗰啲 model 認真「㹴」,「鋪士」又「前衛」,構圖又「經典」,最最最正係嗰類攝影師個 style,非常「蒙特蕉」。

7. 遊客為咗記錄到此一遊影「人頭景點相」,fine!但係,喺人多嘅旅遊熱點,唔該被影嗰個同揸機嗰個唔好隔到雷咁遠,攪到中間條路好似係你哋咁!過路行人左閃右避以免入鏡,阻到你哋又唔好意思。你遲遲「清唔到場」係你自己低 B,唔該唔好皺晒眉「jeep jeep 聲」怪人唔讓你!!!

4 Comments:

At 3/8/06 11:26 am, Blogger ablogaday said...

第五點我勁有共鳴呀!車!我部相幾out,咪證明我早玩D cam過你lor!

「Mmm... 我又講唔出... 但係我硬係覺得你部機影出黎既相好數碼feel,唔夠我部自然咁啦。」唔該話我知,乜野叫做數碼feel?

 
At 3/8/06 10:38 pm, Blogger 學子 said...

咪係!!!最鬼憎啲人鬥呢鬥路!鬥相機、鬥手機、鬥屋企大細、鬥個仔幾時出牙、鬥屬靈 ... ... 豁達少少好唔好?呢個世界冇話你自己嘅選擇至係好晒㗎嘛!

... ... ...

所以都幾懷緬以前集體活動後,教會壁報板上嘅「3R 晒相一覧表」。齊嘩嘩擁擠地一齊睇相,鍾意邊張就 mark 低個相片編號,lo-tech 得嚟好鬼有風味。

 
At 5/8/06 3:28 pm, Anonymous Anonymous said...

我有朋友好鍾意將 dc 既相第二日就拎去沖晒出黎 ,
佢話有真相 keep 住先叫有真實既回應印記 ,
搞到我都要學返重新 keep住晒相既習慣先得 !

不過... 我都係 [有 dc 用 , 影到野 , 你理得我用咩 {cheap} 機 0者?!] 果種人 .
但當部 dc 唔知點解無穿無爛既情況下 ,
d 相影得越來越多 noise , 快門越來越慢 , 反應越來越慢既時候...
就好想換新機 -_-...

 
At 5/8/06 8:43 pm, Blogger 學子 said...

其實揀相機或一啲影相習慣係好個人嘅事,每個人嘅喜好、budget 同用途都唔同,好難話乜係「最好」。除非要 pro,用嚟搵食,咁就有少少例外。

好悶都要講句:普及攝影有好有壞。只感慨有時科技先進,人嘅水平 (如公德心、好勝心、貪心) 卻遠遠在後。

... ... ...

哈哈,好呀,不過要俾人家先知道有呢種懷舊服務喎,否則,影集體照時一樣會出現 [3] 嘅情況。哈哈!

 

Post a Comment

<< Home