12.8.06

灰天工程

每逢旅遊回來,都歡喜用 Google Earth 鳥瞰一下剛到過的城市,感覺就像重温、回味一下自己像螞蟻般穿梭大街小巷時的情景。

可能因為思鄉之故,早前 upgrade 完 Google Earth,順道逛了一回康港。赫然發覺,之前那清晰的維港美景竟然都一併被 update 了!噢 ~~~ 天啊!濛查查的,有冇攪錯?!


兩側還好地地,中間點解攪成咁呀?!

康港政府常常想超敦倫趕紐約,唉,當今終於夢想成真,取代了敦倫,成為如假包換的「霧都」。而敦倫除了不時下兩陣微兩外,藍天白雲,甚至萬里無雲,(在夏天) 實屬常見 (冬天就真係慘咯!)。

早前看了一集《新聞透視》,談及康港與珠三角的空氣汚染問題,看到國內那些有車階級和中港廠商們的環保意識和公德水平,真是令人擔心。節目還提及,因為康港的空氣越來越差,令外國專才和投資者都漸漸怕了來港。超!為甚麼下下要搬「外資不來」這些錢錢錢因素來作恐嚇呢?* 土生土長的康港居民死清光麼?我們的肺不配吸清新空氣麼?(頂你個 ... ) 經濟真的比人民生活質素來得重要?有必要樣樣事情由錢出發,結束又在錢嗎?有少少人性好嗎?

「藍天工程」不在於空氣汚染,遍布整個社會、整個民族的畸形價值觀才是真正要花功夫去改造,去工程一番的。否則,可能最終天是藍了,但人心卻灰暗無光。

* 我不是在駡無線新聞部 (我不知幾歡喜佢哋嘅製作),而是有感康港「唔見蝕錢,唔流眼淚」的可怕拜金陋習而已。

3 Comments:

At 12/8/06 11:31 pm, Anonymous Anonymous said...

你好,路人搭訕。
我是香港人,我也快頂不順香港的污濁空氣了,我的呼吸系統開始嚮起警號,鼻子愈來愈不中用,鼻敏感帶來的痛苦真的很可怕,間唔使呼吸困難已不在話下,不斷的吹鼻水已漸成為家常便飯...很厭惡。

政府那樣「積極」的解決態度,莫說「外資不來」,我這土生土長的康港居民亦常泛起離鄉的念頭,不想再久留。哀哉。

 
At 14/8/06 12:54 am, Anonymous Anonymous said...

好似早幾日南丫鬼搞咩息燈運動,無人理,無他,因為捉唔到香港人痛處。

香港就係咁樣,成也銀紙,敗也銀紙。要減空無污染即係減電廠排放,一D都唔難。

簡簡單單,加電費─響電費上加增值稅,到你加到十蚊度電時,唔駛搞咩社會運動叫人息燈都唔會有香港人開燈啦!

其實唔駛下下都拉埋咩民族野講,因為中國人響漢唐時期已經玩晒我地既「現代化Quota」,到家下西方工業文明發達時,我地停左,都好正常。而且歐美日話環保、這樣那樣,所謂「自我醒覺」都係70年代後先出現。日本人一個明治跑出左,同洋人Sync到,我地中國人果時條辮都留多咁多年,比外國遲30到100年係好正常唧。

如果你當中國家下情況仲係響工業革命時代中(因為之前停滯咁多年....其實根本就係),會唔會好D?

 
At 14/8/06 2:58 am, Blogger 學子 said...

哈哈,咁睇當然高興好多,畢竟「霧都」的「霧」,跟工業快速發達同空氣汚染息息相關。

但話「現代化嘅 quota」漢唐時期已用晒?!咁就難免灰得濟吧。始終覺得,中國係有侍現代化的,成日催生咁催,只不過係我單純地希望,自己有眼見到嗰日啫。心急嘛。

不過參照番我哋嗰種獨有嘅強悍「拜金 mentality」,要經濟同民生一齊發展,同步現代化,條路又好似唔可以當晒佢係西方嘅工業革命時代咁行喎 ... ...

Anyway,新生命 (新開始) 帶來陣痛吧。

 

Post a Comment

<< Home