5.8.06

失落於巴黎鐵塔下

(音樂起 ... ... )
(副歌)
La Tour Eiffel, La Tour Eiffel
代我隱藏傷感,每一個夢只想向你移近
La Tour Eiffel, La Tour Eiffel
沒法抵償的心,已失落於巴黎鐵塔下 ... ...

如果你係伍姑娘 (資深廣告人練海棠之妻) 嘅歌迷,相信以上一段歌詞對你嚟講應該唔會陌生。

N 年前聽到呢首歌都冇乜特別反應,只覺得:嗰兩句歌詞講乜呀?!... ... 事隔 N 年,估唔到,「失落於巴黎鐵塔下」竟然應驗喺我身上!

上星期,終於搭「歐洲星」去咗鄰國巴黎走走,去去 LV 齋睇,俗到爆地到羅浮宮 Da Vinci Code 一下,參觀大名久仰嘅 Centre Pompidou,遊歷仲豪過康港豪宅嘅「煩耳菜公」,睇睇 Q 版自由神像,逛逛「鄉謝厲瀉大盜」,上上「海船瞞」 ... ... 等等,一心計劃喺最後一晚,登上 La Tour Eiffel,遠眺巴黎夜景,與內子浪漫一下。嘿!點知,成個旅程都陽光普照,好似非洲咁熱,嗰晚就正正落晒傾盆大雨,雷電交加!你知啦,話明「鐵塔」嘛,行雷閃電喎,座塔又雷咁高,咪好危險?!擾攘咗好耐,又避雨又盤算,最後因為太晏,當晚冇上到塔。

翌日,諗住返敦倫前再試試,點知遇着「超長水蛇春」!唉,注定要失落於巴黎鐵塔下。

... ... ...

嗰晚有幾雷電交加?(見圖) ... ... 阿 Q 啲諗:雖然係失落啲,但總算影到啲「奇景」。


絕無 retouch,有就正衰仔!

8 Comments:

At 5/8/06 8:44 pm, Blogger 學子 said...

其實我都係估估下㗎咋,不過斷估咁著名嘅鐵塔 (since 1889) 點都有避雷設備啩。

算啦,下次有機會再上去囉,橫豎我都上過世界之窗嗰隻。

 
At 5/8/06 11:43 pm, Anonymous Anonymous said...

第一次見打橫劈既電 @@

 
At 6/8/06 7:41 am, Blogger 學子 said...

我反應慢,閃電先按快門,實走雞。所以見個天係咁行雷,我就係咁連環快拍,反正 digital 相機唔怕浪費菲林。哈,竟然俾我誤打誤撞影到!可想而知當晚閃電閃得幾密。

 
At 6/8/06 10:44 am, Blogger ANTONIO MELSON said...

閃電有分雲對雲同雲對地啊~mel~

 
At 6/8/06 7:40 pm, Blogger 學子 said...

有冇雲對塔㗎?!

雲對塔會唔會就即係雲對地呢?

 
At 7/8/06 8:34 pm, Blogger ANTONIO MELSON said...

唔.....我想是也~

 
At 19/8/06 10:17 pm, Blogger Dot said...

哇...又真係影得好好喎
你唔講我真係以為係re-touch 呀

 
At 21/8/06 6:21 am, Blogger 學子 said...

哈哈,那裏那裏 ... ... 過獎過獎 ... ...

{{ : D

 

Post a Comment

<< Home