26.3.07

Berlin + Münich


(左至右上至下) Kaiser-Wilhelm-Gedächtnis-Kirche,有冇人可以教我點讀?/ 入夜後 Kaiser-Wilhelm-Gedächtnis-Kirche 旁的一名路人 / 德國國會外的旗幟 / Bauhaus-Archiv museum of design,很多平靚正海報發售 / 悲壯的 Denkmal für die ermordeten Juden Europas,「歐洲猶太人大屠殺紀念館」地面上千水泥棺材建築 / 一片柏林圍牆與無數香口膠 / 商機,科水便可「上大電視」/ Mies van der Rohe 的 Neue Nationalgalerie 地下展覽廳,大而有當。


Le Corbusier 二次大戰後為房屋短缺而設計的公屋,Le-Corbusier-Haus,靚過好多康港豪宅 / 德國國會,Reichstag,頂層的蛋蛋,多面鏡反射十足《死亡遊戲》尾場李小龍惡鬥石堅一幕。如斯佳作乃出自「特區寵兒」,Sir Norman Foster 是也 / 近柏林 Jewish Museum 一角街景,相信柏林人頗歡喜衛星電視 / 這是 Daniel Libeskind 為猶太人傷痛所表徵的建築風格嗎?/ 何時有我們的「國殤博物館」?/ 精心的建築,配合富含意的裝置。博物館本應如此。/ 原來有不少猶太人當時移民到了上海。很美而實用的 interactive design。


慕尼黑奧運公園 (1972) 的天幕和觀景塔 / Deutsches Historisches Museum,德國最大的歷史博物館,所以都幾悶,幸好當日有個有關政治和美術設計的展覽,正合我「河車」。重小出血地買了好幾長靚靚 posters / Le-Corbusier-Haus 地面大堂入口處的告示板,公屋喎,死未?/ 西德出產 Mercedes-Benz、BMW、Porsche、Volkswagen … 東德有 Trabant !!! 真可愛 ! / 飛奔跑去 Münich 的重要景點 Allianz-Arena。攝於 Fröttmaning 火車站月台 / 真係吹脹,靚到咁,重只需兩年幾就竣工 / 氣囊的接合位。


歐洲的天空,夕陽無限好 / 由古騰堡講到當今德國印刷術,優質博物物將知識活潑地世代相傳。可惜全是德文 / 柏林 Neue Nationalgalerie 簡潔的現代主義建築風格 / 俗稱「海底堡」的 Heidelberg 舊式印刷機,在康港已瀕臨絕種吧 / Dan Flavin 的光管繽紛世界回顧展,令我想起砵蘭街 / 友善的老爺咪錶 / Münich 鬧市中的巨型 Walking Man by Christian Jirsa,足足六七層樓高。

8 Comments:

At 26/3/07 3:52 pm, Blogger 塞米一條揚陸轟炸機 said...

Reichstag 個外形點解有d似我呢邊melbourne既federation square既?...

 
At 26/3/07 5:53 pm, Blogger 學子 said...

Reichstag 其實是這樣的:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Reichstag_mit_Wiese2.jpg
你所指的可能是 Jewish Museum (傷痕累累的那座) (我的 captions 可能太遠吧,heee heee ! )。

Federation Square (Lab Architecture Studio) 的建築群果然有幾分 Libeskind 風格噃,可能大家都係 deconstructivism 倡導者吧 (我估)。

 
At 27/3/07 7:48 am, Blogger Gigi said...

二哥,Kaiser-Wilhelm-Gedächtnis-Kirche 應讀成 “溪沙 Wil-Helm Ge-嗲ch(喉龍音)t-nis 卻(Kur)-蛇 。你影嘅Munich+Berlin地方大部份我都未見過,只係經過幾次巨型Walking Man咋...慚愧慚愧... -_-"

 
At 27/3/07 5:59 pm, Blogger 塞米一條揚陸轟炸機 said...

比較灰既亂估係,其實澳洲好多野不過也是抄歐美的...(咁事實上就墨爾本所見的確不能用"十分前衛"來形容...老套核突既TV ad一樣日播夜播...)

等下個禮拜我去完semi-permenant個conference再搞掂一大堆功課再開始放復活節假果陣我再做個study...

 
At 27/3/07 8:18 pm, Blogger 學子 said...

有時,識抄啲好嘢,都可以係一門藝術呢。

最怕好醜不分,一味話「見仁見智」。

 
At 27/3/07 9:50 pm, Blogger 塞米一條揚陸轟炸機 said...

講開抄,借問下你地果邊興唔興用Din Mittelschrift之類的typeface?(我阿sir好似話統稱叫Din type?)

呢隻typeface特別在於其泛用性高到上至National Gallery of Victoria、Australian Centre of Moving Image,下至一般postcard同flyer都有,可謂通街都有;但係我又會因此而盡量少用(無計,我太驚用太濫既野黎做..),而且有種「呢種typeface一旦流入香港勢必超快被人玩殘」的預感...

 
At 28/3/07 12:55 am, Blogger 學子 said...

http://en.wikipedia.org/wiki/DIN_1451

我諗喺德國興過喺英國,英國較常見的 san serif typeface 有 Gill Sans、P22 for London Underground 等。當然 DIN 呢類好駛好用 typeface 都很多人歡喜。

至於康港 … … 其實興乜 typeface 都唔重要,因康港太後現代,任何字款或事物無論點興,都只不過會是一剎那,並不會永恆。何況懂 typography 的人不多。(DIN 最終只會變「癲」)

 
At 28/3/07 7:10 pm, Blogger 學子 said...

Thanks gigi ! I think you better teach me face to face. heee heee ... ...

 

Post a Comment

<< Home