29.7.07

朋友

剛讀過今日《蛇果》的《星期天休息》,感觸起來。

文中講及友情,令我想起一些朋友 … …
一些在英才認識的朋友。
一些在本星期紛紛回到自己家國的朋友。
一些不太相熟,今日一別不知何時會碰見的朋友。
一些稔熟過一陣子,之後又疏離了的朋友。
一些相識不久,卻十分投契的朋友。
一些同性戀的朋友。
一些從未見面,但談得合攏的網上朋友。
一些網上仇家,之後成了友好的朋友。
一些從網上認識的好朋友。
一些從網上認識但心術不正的或敵或友。
一些只建立於利益的所謂朋友。
一些會說真心話的朋友。
一些十多年前認識,現已為人爸媽的老朋友。
一些年長的隔代長輩級朋友。
一些因足球而認識的波友。
一些暗中妒忌自己的朋友。
一些自己妒忌的朋友。
一些默默為自己代禱的主內朋友。
一些失散了而自己仍念掛的朋友。
一些想認識的朋友。
一些陌生的朋友。
一些自己當他是朋友,他卻沒放在心的朋友。
一些有血緣關係的朋友。
一些家族顯赫的朋友。
一些出身卑微的朋友。
一些從未接觸,但認識我的讀者朋友。
一些不常見,但心照不宣的真朋友。
一些爛賭爛滾的朋友。
一些客客氣氣的泛泛之交。
一些冇咗都唔恨嘅朋友。
一些由客戶變成的朋友。
一些講嘢有骨的朋友。
一些喜愛聽假話多於真話的朋友。
一些想象中的朋友。
… …

朋友讓我認識自己。

11 Comments:

At 29/7/07 12:44 pm, Blogger 朋友 said...

爛gag:一些化名朋友的朋友~~

 
At 29/7/07 6:41 pm, Blogger 學子 said...

好鬼 redundant 呀你!

 
At 29/7/07 11:34 pm, Anonymous Anonymous said...

學子,朋友教教主,我卻是這麼分的:

建基於利益﹝不止錢﹞,互視對方有潛在利用價值的,叫「朋」。﹝「朋」是古代的貝殼貨幣,即錢錢也﹞

「喂,一場『朋』友,幫個忙喇。」

反之,方稱作「友」;如志趣相投者。﹝「友」在圖案設計上,是大「又」和小「又」相牽而成﹞

我常希望自己、既可被許多人視作「朋」,「朋」當中又能包含著多多「友」。可惜,就別人而言,我連前者要求也未達到﹝即有潛在利用的條件﹞,故本人「異於無朋友者,幾希之間耳」。唉。

 
At 30/7/07 4:17 am, Blogger 黑人 said...

嘿!

我第一次見到呢個entry,就已經估到朋友兄會玩食字gag! 專登忍手唔出聲的 ~

自問朋友和仇家都少...隱居電車男一個
再遲d就來唔識講人話,要靠keyboard 溝通了

(唔知點解諗起變型金剛隻大黃蜂)

 
At 30/7/07 7:10 am, Blogger 學子 said...

八部,何須太謙?被利用好,被妒忌好,都不是過癮的友情經驗呢。恨嚟罷鬼咩!

tk,我朋友其實都唔多,仇家就更少。如果唔係近年寫寫 blog、到 forum 發下噏風講吓真話,本來就冇乜
可能有仇家。不過,有時遇着心理不平衡者,幾和藹都冇用。

{{ : )

無論朋友是好是壞,都是可貴的。

 
At 30/7/07 12:15 pm, Anonymous Anonymous said...

學子,
你就好啦,禁多朋友。

長輩曾說:「.....你自己會變,你的朋友亦會變,所以朋友要不斷(認)識 .....」

睇來你好成功。

 
At 31/7/07 12:36 am, Blogger 學子 said...

好多都係重覆㗎。

我份人都係傾向貴精不貴多。

 
At 31/7/07 7:08 am, Blogger cal. said...

你好.我是新來的.
因為4As而找到這裡來.
想不到居然找到同校之人...
而且應該還是同屆,看你之前的entry,你也是剛畢業,是嗎?
不過我是product design的.
請多多指教!

 
At 31/7/07 11:54 pm, Blogger 學子 said...

迎歡光臨。哈哈,真係要多謝 4As 帶協!
cal 校友,你還在英嗎?有何計劃?

 
At 1/8/07 1:08 am, Blogger cal. said...

對...真要多謝4As!
小弟還在英呀.
計劃嘛... =_=""" 只有在想囉haha. 不過有意試試這邊 interview一下. 可以的話希望做一頭半個月intern.
不過應該會回港, 因為聽說簽那一年work permit要GBP 500. 真的搶得就搶, 打劫都未有這麼狠. 雖不知這天價孰真孰假, 不過會被"略"就肯定的了.
btw, 有沒有興趣去喝一杯?
雖則小弟不大喝酒的說...

 
At 1/8/07 1:53 am, Blogger 學子 said...

個 IGS visa 的確要四舊幾,那是正常 visa 價。略係略㗎啦,鬼叫人哋係敦倫咩!(又鬼叫喺外國做過嘢返康港啲人會覺得吃香啲咩!品牌嘛。)

好吖,飲杯咖啡都得啫。

email 我啦。

 

Post a Comment

<< Home