23.7.05

721+722

續集都未消化完,今日又有大單嘢 —— 懷疑炸彈人在地鐵站內被轟五槍身亡。當朋友致電告知時,學子還在Tate Modern與家人一起學習西洋現代藝術史,之後,乜雅興都冇晒。雖然第二波啲炸彈人甩晒轆,未能做成大規模破壞,但都打個突,「真係再嚟?!」報紙講今次佢哋失手,可能係因為啲炸彈過咗期,所以冇爆到;專家指出,因為那些炸彈有效期只有三星期,所以班友仔拿拿臨趕住兩星期攪兩單。估唔到恐怖份子都要趕deadline,搵命搏時,又趕!... ... 難撈,真難撈!好心咁辛苦就咪鬼做啦!

今次的案發地點雖不比上次近,但,佈局就好似圍住學子現在暫住的地區Pimlico咁(見圖,白色人仔是學子身處地)。咦!咁橋?... ... 真係有少少脅。


半透明爆花為77案發地

真係服咗蘋果,繪形繪聲,現場一樣,想象力好過好多illustrator。Poser之運用達至極致,盡顯港人「有電腦特技唔用就笨精神」!


圖片來自蘋果日報

4 Comments:

At 25/7/05 1:48 am, Anonymous Anonymous said...

其實點解冇人炮轟布殊既反恐政策徹底失敗??

九一一都過左成五年,美帝不單止不能成功反恐,重連累埋歐亞。

 
At 26/7/05 11:18 am, Blogger AbsoluteVodkaCat said...

我都好唔明點解要要開5鎗咁多~

 
At 26/7/05 6:25 pm, Blogger 學子 said...

八槍㖭呀!
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4716645.stm

 
At 26/7/05 10:52 pm, Blogger AbsoluteVodkaCat said...

OMG~! seven times in the head~!
中頭, 一鎗都死啦~!
7鎗中哂頭...都唔知變成咩樣...
唉...~__~"

 

Post a Comment

<< Home