22.7.05

工程進行中

第二波的炸彈襲擊昨天上演了。學子當時身在Portsmouth,感謝上帝。

受夠了炸彈威嚇外,亦受夠了Big5的局限,決定轉用Unicode UTF-8,讓「着裏嘅呢啲嘢」不再樣衰!

4 Comments:

At 23/7/05 1:36 am, Anonymous Anonymous said...

學子站長是否在英國上班??

 
At 23/7/05 1:47 am, Blogger 學子 said...

哈哈!不,學子都想,學子是一名學子。

 
At 23/7/05 11:21 am, Blogger 朋友 said...

我轉左Unicode UTF-8後d舊post變哂怪獸,點解救~?

 
At 23/7/05 4:44 pm, Blogger 學子 said...

這點也令學子思前想後了一會兒,但見自己只得廿多段posts,所以把心一橫,用原始方法,將啲posts同comments copy去TextEdit,跟住逐個抄番落個UTF-8嘅blog度程,因此有啲comment黐埋咗為一個comment。

如果以朋友仔的blog計,工程會非常浩大,有啲不值。何不另起一個UTF-8的blog,一勞永逸?

 

Post a Comment

<< Home