6.11.05

長氣偉論

好怕又長又唚,好似永無休止,不斷在 loop 的訊息 (例如長過四十五分鐘的道或 lecture)。Present 得活活潑潑,縱使沒有甚麼 point,都尚算可以,不太介意地聽久一丁點兒,反正可以欣賞講者的敘述技巧,如何化腐朽為普通。然而,又 pointless 又冗長的,真的想叫救命!極怕長篇大論而無當。可是 ... ... 近排發覺自己真的又長氣,又多一籮籮的「偉論」... ...

富愛心又誠實的內子,其實已經不只一次的 mention 過學子的「特點」,叮囑那怨氣冲天的呻吟會令身邊的朋友怕鬼咗我,甚至 ... ... 敬而遠之 (請用史前愛滋病廣告甩牙阿伯腔念出)!雖然,so far,都不太覺得真的有人因此而遠之去 (可能通常當事人都唔會點覺得),但自己就開始認真地留意每次「演說」的歷時。不只 verbally,就算寫 blog,講切雞嘢,鬧呢鬧路,無病呻吟,都已經達至有點兒「病態」的程度。縱使,在學子的角度,這都是出於一團無名火,只想說出想說的,講出大家都知但少講的事實,或,偉大一點,只是想分享一下感受及一點點過來經驗,交流一下,希望後來者或同輩可以借鏡或作參考。不過,可能,凡事都應適可而止。過太了,就會變唚。

現正學習少口述,最多一兩分鐘止,盡量控制住自己咪一輪嘴,non-stop。熱愛工作還熱愛工作,有時三句不離本行確實係有啲令人煩厭。經常 repeat 自己,的確係有啲悶。所以有 friends 曾經建議學子不如日後走教育路線,學子都話咪攪。試問一心想走小生偶像食力派的,又點會安份提早行 King Sir 條演藝學院教育路呢?

自知之名,學子是有一點的 (多得內子從旁提醒),但一日內裏團火仲燒緊,罷休係唔會咁快出現的!哈哈哈哈 (奸人堅腔)!

10 Comments:

At 7/11/05 6:37 pm, Blogger 林檎妹子 said...

......最近議事論事,在兩個地方留了comment。怎料寫得太理性(沒有用表達感情的字詞)、有少許火氣(即是像學子般單純不吐不快)而被人家以為我去踢館和憤世嫉俗。所以,共勉之囉。

唉......

 
At 7/11/05 9:01 pm, Blogger 學子 said...

網上文字交流真係好容易產生誤會,除因為文筆上的詞不達意外 (學子常犯) ,最慘係有啲友歡喜對號入座,硬係要選擇性地接收一啲「傷受」自己的訊息來反駁一番,十分被虐狂。有時只係好 general 地講吓個 norm,諷刺吓時弊,嘿,點知就係會不經意地踹親啲脆弱心靈條尾。

莫非真係「吉人多於詞寡」「多言多敗」?

 
At 8/11/05 2:01 am, Blogger ablogaday said...

咁除左對康港設計同教育鬧lee鬧lo,都可以諗下將個theme develop下,就講下中央聖馬田既上堂同教學方式同康港既IVE或者白英奇有乜唔同,作個比較,等康港同胞有得借下鏡;又或者抽下一D英倫設計作品,向閣下位鍾意「用愛心說誠實話」既內人解釋下人地既design process又同港式切雞有乜唔同,又或者應該點樣欣賞夠好啦,唔好淨係show D成品過我地睇,話唔定可以用「悶氣」、「口氣」同「晒氣」、沖淡下佢既「怨氣」既...

 
At 8/11/05 5:07 am, Blogger 林檎妹子 said...

回學子兄:
最正點是妹子近期在某guestbook的留言(主要談對某電影不滿與遇到不快的事情),因為文筆風格轉變了,而被一位性格極度纖細之男士連番詢問:妹子最近是不是出了什麼問題,幹嗎常常這麼火大云云;又說這個妹子不是他印象中的妹子,平日很溫碗體貼,現在則好像很憤世嫉俗的樣子;還問妹子是不是「需要別人留意」而連番寫出火大的留言......

哇,大佬!一個人有好多種面貌有乜出奇??而且你同我好熟咩?

唉......的確妹子最近工作壓力極大。只是原本還可以的妹子,經過這位弟兄的「關愛」查詢後,沒火的都生出火來了。

無語......

 
At 8/11/05 8:07 am, Blogger 學子 said...

ablogaday,這的確係好有建設性的提議,然而,學子其實一直都有陰啲陰啲咁帶出康港設計文化同呢度嘅分別。至於把中央聖馬丁同康港的設計課程 (如 IVE 或其他的) 直接作比較,就 ... ... ... ... 有啲複雜。唔係唔想或有乜嘢避忌 (鬧都鬧過唔知幾多次吧),而係涉及嘅嘢實在太廣,簡直可以作為小論文題目。如果輕輕的表面的貨比貨,就只會淪為「康港海外學術考察團」之流的膚淺。等學子整理一下凌亂的思緒,日後繼續陰啲陰啲咁比較吧。(又或者如果唔厭又長又唚,待學子遲啲回港,大家相約交流交流,也無妨吧。)

妹子,好明白發表意見的同時又要 due with 呢啲無聊嘢,係幾咁無癮。嬲還嬲,咪嬲咁耐,唔值。

{{ ; )

 
At 8/11/05 10:09 am, Blogger ablogaday said...

你過往陰D陰D既野只係對英倫設計成品同文化既comment居多,但係無乜講個design process係點嘛。相對你講康港既切雞就涉及唔少個process出左問題(觀念問題、practice問題、文化問題...),就好似人地連briefing點樣specific? vs 港式open brief、人地有幾多時間做 vs 港式快唔靚唔正但係平、人地點樣花時間響research vs 康港既閉門做切雞半個鍾出idea... 如果唔講,就淨係知你想話人地鬼佬有文化康港就淨係短視兼向錢看,所以出左咁多學子唔滿意既野。

講到設計教育,唔係叫你講晒成個課程咁偉大。淨係講下課堂上面既野,相信都應該有D分別卦?阿Phil Baines既教法又同康港既阿sir又有乜唔同?出D高人關唔關佢事,定係一句鬼佬設計文化贏晒,康港就係社會既錯。

妹子,學子講得岩,咁忙莫講話嬲,連鬧情緒都無時間啦!下次要講野咪寫番響自己個部落格度lor。

 
At 8/11/05 4:30 pm, Blogger 林檎妹子 said...

ablogaday兄,經此一役,妹子當然學乖了。以後要罵什麼還是找對口徑(有共鳴的朋友)一起罵,和在自家地方罵好了。最近出的錯誤,只是因為沒空寫文章,又想罵,又以為對方也有共鳴罷了。另外的是只想為某blog的資料作補遺,怎料被「好心的弟兄」以為妹子去踢館......

另外朋友教出一招,就是緊急存亡之秋時不要隨便去那些令自己光火的地方。 ;-p

也謝謝學子兄的關心。;-)

 
At 11/11/05 9:34 am, Anonymous Anonymous said...

Ronaldo
sorry
上來是賣廣告的

10 mins design 有新搞作
快d 捧下場啦,話晒你都係三份一個daddy

今期玩中文
得閒叫埋d 朋友一齊

 
At 11/11/05 10:25 am, Blogger 學子 said...

好!其實已經有睇過吓個題目,不過近排勁多煩嘢攪,所以遲遲未報到,見諒見諒。等 weekend,學子會回覆的。
(其實,已經冇去個谷了。)

 
At 11/11/05 11:57 am, Blogger 學子 said...

哈哈,都係唔好意思拖太耐。
已經貼了在切雞谷。謝謝邀請!
{{ : )

 

Post a Comment

<< Home