22.2.06

西九歸西

係囉 ~ 起乜鬼天幕吖!起咗棧眼冤,棧又成為國際大笑話!

唔理背後係咪有任何政治目的,喊停,總好過再起啲好似中央圖書館咁嘅三不像出嚟!Museum 上面起樓喎,咪笑死人啦!幾時見過人哋 Tate Modern、MoMA、Guggenheim 樓上有人住吖?!起四個博物館,甚麼各類型劇院、表演場地,唉 ~ 好心啦!家吓本埠「文化大哥大」 —— 康港文化中心 —— 都要送電筒、螺絲批、指甲鉗、修甲鋤嚟速銷會藉,仲起咁多乜館物館嚟做乜!? ... ... 到時拍烏蠅,唔通又送毛巾、廟街電子錶、大白兔糖、Hello Kitty 咩?!


設計學生設計之設計圖片

咪話學子得把口,嗱,上圖係我嘅 proposal (其實唔係咩新構思)。一於將整塊地皮種晒草,種晒樹,好似敦倫 Hyde Park 咁,打造一個康港最缺乏嘅「天然大空間」,咁就最合適嘞!加上呼籲老闆們有人性少少,讓班打工仔有工放兼又唔好減薪。咁樣,相信,絕對可以提升全民嘅生活質素,繼而漸漸有生活情趣,甚至有埋生活品味!

好似話九月政府會出份新 proposal,真係十萬個唔該!好心有 taste 少少,presentable 少少,講大話都講真少少,似樣少少。否則,曾特首呀,曾特首呀,唔係好易又會出現一舊「政治大危機」呢!

咪問學子張相點整點執吓!要問,去「design 谷」問啦。

4 Comments:

At 22/2/06 11:33 am, Blogger 朋友 said...

我都想講好耐,就係康港一直冇一個似樣既公園,雖然我冇種族歧視...但實在受夠糖街至維園整個範圍一到weekend就變左馬尼拉,我地反而係外族,最大問題係實在太嘈,公園黎架!!!!!!!!

 
At 22/2/06 12:14 pm, Blogger 學子 said...

所以個「地積比率」應該係計一個空間 (公園) 可以容納幾多「假日打躉人仕」,而唔係乜鬼「起幾多豪宅」!如果咁大塊地,起呢起路,到頭來啲空地,一到假日又變成皇后像廣埸、維園咁,咁你話啦,WHAT IS THE POINT ?!

): O

 
At 22/2/06 2:45 pm, Blogger ablogaday said...

喂喂喂!依家咪已經有一大塊「天然」草(即係唔似你個proposal咁係翠綠色,只係黃咁咁左D既劣質草,兼且仲係無乜修剪添嗟!想綠D?可以考慮用呢個方法...)響度lor!不過而家個公園無門,全部用鐵絲網圍實晒由得佢之嘛!可能佢地就係驚D賓妹走晒入去,俾你彈話無point啦...

 
At 24/2/06 7:07 am, Blogger 學子 said...

俾我呢啲小人物話兩句,幾咁閒吖!駛幾百億攪埋啲浮誇 pointless 嘢?!今時今日嘅康港,未必捱得住呢?!

 

Post a Comment

<< Home