4.12.05

良心發現!



花朶陳四萬的康港良心「唔慌開心」久休復出,首次參加大遊行,真係為悶蛋嘅康港政界帶來了一點驚喜。背後有冇其他意思姑且唔理住,只知平日見得太多侮辱人類智商嘅政棍,忽然重見有水平嘅精英,總係令人快慰,舒服。

政治,學子懂的真的皮毛之皮毛,極其量只達到冰室茶客低班吹水水平,深少少的,就會啞晒。但時事倒 keep 住有留意,因為係興趣同習慣,就算有時覺得啲新聞趣味欠奉,然而略知一二總比無知好 (學子的至愛電視節目其實係新聞報道 (不管有冇趙海豬或伍晃榮))。如果又啦埋設計嚟講,始終覺得作為一個設計者,對社會有一定的認識係必需的,因為 design solution 很多時都與其 probelm 的 context 有着不可分割的關係。政治再正確啲講,設計者除建立個人聲威外,係應該負起一定的社會責任的 (當然可能對一些人而言,這是苛求)。留意時事,其實都算一種有益身心嘅「嗜好 research」吧。

今次遊行人數係由警方的六萬幾到主辦單位的廿五萬,真係驚嘆觀點與角度的決定性!數數,原來真係唔係一二三四五六七咁簡單。不過,學子比較相信 visual 的真實性,一張相片,其實已經可以說明遊行者的 size。理得佢五萬十萬二十萬吖,就一啲問題而令到成區示威者晒晒馬,唔通咁仲未算「聲音」?當然啦,生果報嗰啲立場就梗係影張最多人,最 wide angle 嘅巨大人龍相啦,但如果冇咁嘅景,又點影呢?唔通 CG Photoshop make it up 咩?有時想充都唔係咁易嘅。如果充得到,「民痙攣」就影張相 for 佢哋啲 event 啦 (吖,唔知佢哋有冇諗過用 Photoshop 𢴇張相放落「太公報」呢?橫豎「公攣會」咁多人才精英,兩嘢攪咁啦)。

康港民主之父董生教落,見勢色唔對就應該勇於 complain complain complain!唯有主動地表達,question,思考,分析,理解,才會找出問題所在,才有可能改善現況,達至進步 (康港設計學生就是欠缺主動,才慢慢淪為設計勞工)。穩定和諧,大家發財,相信冇人會抗拒,亦冇人會意圖破壞;但除了食飯同痾屎外,有一點點理想,有半點抱負,有丁點識見嘅人都會要求,一個比現況更好些的未來。港人配嗎?(Do we deserve ?)

圖片來自 BBC 及 蘋果日報網頁

4 Comments:

At 6/12/05 8:48 pm, Anonymous Anonymous said...

呢個subject比之前果個有意思唄!嘿嘿嘿

 
At 7/12/05 1:52 am, Blogger 學子 said...

哈哈,你意思係之前用的《港人配嗎?》哈哈,係呀,康港良心之出山,真係幾 shock 㗎!

 
At 8/12/05 1:14 am, Anonymous Anonymous said...

良唔良心就唔知啦!嘿,不過個新點題夠晒贈慶嘛

 
At 8/12/05 3:30 am, Blogger 學子 said...

政治嘅嘢,預咗醜陋㗎啦。不過,望就望當權者 smart 啲,八面玲瓏啲,正常啲,唔好連諗計呃市民都懶;做 show 做好啲,唔好吓吓一嘢被人識穿,洋相盡出就得啦;推銷政策唔該有禮貌啲,咪惡形惡相,或當市民係白痴咁 ... ... 好老實,唔少人都好膚淺吓,良心真唔真唔係 key point,最緊要「順眼」(presentable),尊重觀眾!

 

Post a Comment

<< Home