9.3.06

石頭遊記



冇 post 遊記相都有一段時間,上個週末去了著名史前文物 Stonehenge [2] 遊覽,上了一課考古課外活動。



五千幾年前,啲人為乜將啲鬼咁重嘅巨石[2] 堆埋一齊,至今啲專家都未有明確嘅答案,可以話仲係一個謎 (同啲人鍾意少女體一樣咁神秘莫測)。



Stonehenge 之後,去了甚有意大利風情嘅 Bath 觀光。Bath 嘅景色真係非常宜人,大街小巷都予人歐陸嘅 feel!(呢種 feel,係康港豪宅都愛採用的)



撞鬼!去到咁遠都仲見到 IVE 嘅踪影。呢間叫 IVY 嘅 design school,與康港嗰間串法有異,規模就好似比較細得多。吖,唔知教學理念似唔似呢?(希望唔好啦!)

... ... ... ... ... ...

唱首歌先:「夕陽無限好,woo hoo woo o,天色已黃昏,woo hoo woo o,本想去 ... ... ...」

... ... ... ... ... ...

吖 (忽然醒起)!... ... 婦女們,婦女節快樂!

{{ : D

[1] 據說,一塊巨石有成十一隻大嘅大笨象咁重唷!
[2] 點解 English Heritage 嘅撈稿,十足康港房屋署個撈稿嘅?

5 Comments:

At 9/3/06 10:49 am, Blogger ablogaday said...

好lor bor!我遊山頂,你同老婆就遊石柱群,咪再刺激我啦下!

我都話要開個新blog post架啦,講art同design既分別呢D咁back to basic既問題,個個實行大把野講呀(我都有,不過又覺得響你呢度post好玩D,但係又驚寫得長得滯...),但係經Cantonyama一役,開新blog post可能擒息晒大家講野既意欲。

另外,響IVE令你極度失望之餘,唔知呢間高中會唔會俾到你對香港創意教育多番少少曙光咁呢?

 
At 9/3/06 12:54 pm, Blogger 學子 said...

Haaa haaa!學子並無惡意,純屬巧合。你知我不嬲無乜爭競嘅心㗎啦,咪玩啦!

有關 art & design 嘅討論,我諗長講長有,現階段大家不妨熱熱身先,日後學子一定會再起題再講過。一日有呢個 blog,你驚我唔講咩?!haaa haaa!

間學校幾別緻喎!康港兆基創意書院?!李兆基開辦乎?邊個基哥先?係咪先?如果係,又唔錯哦!

{{ : >

 
At 10/3/06 11:09 pm, Anonymous Anonymous said...

我都勁鍾意Bath,完全係歐洲電影場景Feel。話時話,Bath建築物上面用既石頭係貴價貨黎架,以前Bath係有錢人地方。唔知肥鵬響度做mayor時開心定係響康港開心呢?

你地有無去Roman Bath Museum?

 
At 11/3/06 8:29 am, Blogger 學子 said...

多謝你!女法蘭西斯!(我有個男法蘭西斯 friend!haaa haaa!) 對我呢個較冷清嘅 post 感興趣!

{{ : )


乜肥彭以前係 Bath 嘅 Mayor 咩?!我真係唔知啊!唔怪之得 Bath 同康港一樣咁美麗啦!

我哋冇入到個「羅馬浴德池」度呀,因嗰陣太晏,見入場費學生飛都要成 £8,所以咪諗住留番第時等爸爸媽媽嚟英國先至一齊去過囉。

吖,唔知馬榮成佢哋有冇去過 Bath 沖涼呢?

 
At 12/3/06 4:05 pm, Anonymous Anonymous said...

死,尋晚叻唔切講錯左,肥彭唔係Bath既mayor,應該係英國國會Bath選區既議員,做左成十幾年,後尾落選先被人掟去康港食蛋撻。

仲有呀,原來Bath建築物用既石頭叫做Honey Stone呀!

 

Post a Comment

<< Home