5.7.05

Leopard 2


Leopard 2 是坦克車之中的 XO!(有個關於十大坦克的電視節目講的)

坦克車是一種非常麻甩佬的玩意,自己雖然係麻甩佬,但自小學後都好少掂軍事武裝呢家嘢。該電視節目介紹各種各樣的坦克優劣之處,其歷史及設計上的種種,倒是十分益智!學子最 enjoy 就是看其內籠設計及那些駕駛員的訪問。小小的車箱竟然可以容納幾個成年人,個個(女兵亦然)仲鬼咁「科」!各有各的崗位,分工合作。有問駕駛員:「駕駛坦克同一般汽車有何分別?」答:「差不多,只是車身較重罷了。」真的嗎?莫非是在惑敵?還有,原來坦克車壞了,check車的方法是跟一架Benz差不多的,都是將車接上一部 laptop (不過是部超厚的重裝型 laptop),然後電腦便會查看問題所在。

看到德製、俄製、美製的坦克咁威風又有型有款,反觀國產的就... ...真係要搵人執執個look先得。(一講起坦克,就想起王維林)

圖片來自www.fprado.com

1 Comments:

At 23/7/05 5:06 am, Blogger 學子 said...

*** *** *** *** ***

ablogaday said...
> Leopard 2 是坦克車之中的 XO
乜唔係虎型坦克咩?

*** *** *** *** ***

莘莘學子 said...
個電視節目咁講咋!

 

Post a Comment

<< Home