9.9.05

今天逸趣


1. 一份應該早已完成而又到今時今日都未完成嘅 freelance,經一夜密集式趕工,終於起咗個大啷。嚟緊幾日,進入直路!

2. 原本諗住去 Brighton 遊玩,因通了頂,渴睡症嚴重發作,拚着錯過風和與日麗,延期至月尾。到 MegaBus 訂巴士票,方知有免費名額筍飛送贈!康港精神,拿拿臨訂了兩位!再計劃去多幾撻地方,一於「舔」到盡!

3. 久違了的戲院,以 £5.40 學生票價欣賞了《Red Eye》。Overall 還可以,緊緊張張的,不過如果再揀過,會睇《查你朱古力廠》。如此高消費,真係要審慎決定。不過影片上演前的十多分鐘廣告同預告,絕對係物有所值的 starter!

4. 翻閱昨晚在觀看英格蘭飲恨的酒吧同學好友們送贈的《Penguin by Design》,感動萬分。感動的是那份異地情誼,和那令人讚嘆的優質設計!雖然同學們在學校找不到阿 Phil Baines 簽名,但有他們三條友仔的留名,已心滿意足。

5. 看到孺子牛《洋務運動》,無名火同愛國情懷一齊起!唉 ... ... 返大陸做 design 喎,真係要三思!

6. 諗起前幾日,有「專業設計教育工作者」因為先前的倫敦爆炸事件,而唔夠膽嚟參加 D&AD 所舉辦的 seminar,差點笑爆肚兒。戥佢錯過有八成津貼的高質設計文化旅遊之外,更加戥佢班學生牙煙!怕死還怕死 (唔見得留港更安全,尤其食物安全),眼光與見識之狹窄,令家長擔心!

7. 估唔到,原來學子個乞兒 blog,都有啲捧場客!(應該有十個八個!哈哈!終於成為「豬欄作家」,仲唔威盡?) 近日力度轉弱,竟然有「讀者來信」(兩名)「投訴」!更以為學子停筆去,真係受寵若驚!更 surprise 嘅係,原來哥哥同爸爸都有嚟,攪到有啲尷尬。其實 blogging 較疏,多少因為要應付手頭上的工作,同埋有啲想寫好耐嘅 topic 正在修改中,對於一直言行手腳腦袋都唔多一致嘅學子而言,要寫幾篇正常人睇得明嘅文章,難度係有的。

8. 多謝各親朋好友,爸媽、哥哥、嫂子、弟弟、約書亞、占叔、畸屍漿、珍尼花、歡、阿咪、乳毯、天使、莊奴芬、毛、啟航、達賢、梁姑梁、Olly、Andy、Sakis 等的心意和祝福!

12 Comments:

At 9/9/05 12:19 pm, Blogger AbsoluteVodkaCat said...

This comment has been removed by the author.

 
At 9/9/05 12:36 pm, Blogger 學子 said...

咪就係!咁大個人都唔化嘅!以佢個邏輯,咁回鄉咭咪可以掉咗佢!都冇解嘅!

{{ : )

被轉載介紹,係每個「豬欄作家」的夢想,歡迎歡迎!請問貴校在哪兒呢?希望內容唔會被校方列為 III 級啦。

 
At 9/9/05 1:33 pm, Anonymous Anonymous said...

我也很期你寫的blog呢~比起看切雞谷有趣得多!!

學子兄請加油! :D

 
At 9/9/05 4:52 pm, Blogger AbsoluteVodkaCat said...

This comment has been removed by the author.

 
At 9/9/05 8:01 pm, Blogger ablogaday said...

唔好好似劉雲傑咁隔得耐到人地唔記得先至出一期書就得啦!保持水準更係要,但係都唔好嚴重脫稿,你估鬼佬地方唔駛meet deadline咩!?再係咁你都唔駛諗住返黎康港撈啦,係無?

 
At 9/9/05 10:20 pm, Anonymous Anonymous said...

劉雲傑呢個比喻很好....

 
At 10/9/05 1:49 am, Blogger 朋友 said...

流暈杰係咪仲畫緊百份百揀腳第五期?

 
At 10/9/05 11:59 am, Blogger 學子 said...

占,謝謝你!切雞谷都唔多講切雞,似印刷製作搵工搵學校谷多啲。
{{ : )

Veron,謝謝你!中大校外部?好極!最衰唔係 IVE 或 Poly。Haaa haaa haaa ~~~ ! 另外,諗緊點駛嗰筆「橫財」。
{{{ : )

ablogaday,劉雲傑?哈哈哈 ... ... 咁抬舉學子?不過莫講話時間管理呢家弱項,齋以自己嗰團無謂火,同對「康港 Matrix」的憤慨,已經夠學子擔心重回港式切雞崗位後的情景了。Anyway, God will make a way.
{{{{ : )

菲力士,21th朋友,借問聲佢上期《百份百揀腳》是何世紀的事?冇睇開,唔知有幾誇。
{{{{{ : D

 
At 10/9/05 2:04 pm, Blogger AbsoluteVodkaCat said...

哈哈~Poly...IVE...你寫佢地寫得咁開心, 我怕佢唔比我出~哈哈哈哈~

 
At 11/9/05 8:34 am, Anonymous Anonymous said...

唉....10 mins 應該link 埋去你個blog 至係

黃金冒險號的設計版(笑)

 
At 11/9/05 3:27 pm, Anonymous Anonymous said...

咁係咪應該叫《黃金切雞號》?!

仲有問起流暈杰,呢個真係無人再會深究,好似話即使係之後變左雙年刊(由季刊->半年刊->年刊->雙年刊)D野仲流左十萬倍,所以已經無人理會佢

 
At 11/9/05 8:54 pm, Blogger ablogaday said...

根本自從唔係阿寬幫手編劇就已經唔駛點睇...

 

Post a Comment

<< Home