25.8.05

正常怪癖

「怪癖 blogger」點中,要講吓自己嘅怪癖。見圍威喂,個主題又生鬼,就玩吓啦!(一直對網上連鎖活動都頗抗拒,特別係帶有迷信色彩嗰啲「如果唔傳出去,會有甚麼惡運」,我呸!)

諗咗好耐,都覺得自己好正常,冇乜特別異於常人嘅怪癖。「正常」一直係我們追求嘅「理想」,一般嚟講,無乜人鍾意自己被視為「唔正常」或「freak」。無論智商、身高、體重、外型、薪酬、福利、社交、處事、觀點、甚至人生,我們都好像與生俱來地想得到認同,「醫生,咁我係咪算正常呀?」。話人係 freak,好過自己係 freak。因為我們都好清楚 —— 我們都以排擠異類為樂!熟口熟面、正正常常的總有一份不知名的安全感親切感;騎騎呢呢、生面口的總覺得唔多自在。

不過,「正常過龍」又會被視為「唔正常」或「冇嚟特別」、「薯嘜」。內心深處,我們都想自己與別不同,鄙視啲友仔思想太正路、太守舊,「正常還正常吖!駛唔駛正常到咁呀?」咁究竟「正常」同「唔正常」又點去界定呢?活在後現代,連「對與錯」都難分,何況「正常」呢?

以下行為,可能普通過傳統習俗,不過,學子身邊就比較少人係咁做同咁諗。

[1] Desktop 上所有嘢都會盡量與其他嘢 align 好好 (如 windows、palettes、icons、menubar、dock、iTune、Adium 等),先至安樂。
[2] 食任何嘢都一滴不漏 (當然要唔太難食啦!)。會好似用 Photoshop「執塵」咁,將每一粒飯都執清為止。
[3] 出街時,對眼會病態地留意有關 design 嘅嘢。遇到好嘢時會暗自歡喜;否則,痛駡一輪後,會諗吓:「如果咁咁咁改,就好啦!」(未期職業病)。
[4] 睇花呢碌無 grid 兼求其嘅雜誌 layout 會頭暈。好記得呢種病係由 N 年前睇一本叫「學 Mac」的電腦雜誌開始。
[5] 拒絕將「劇毒拾蚊紙」放進銀包,以免造成污染。多數會盡快洗咗佢,促進一下經濟。

其實,成鬼日寫埋啲咁嘅 blog,喺好多「正常人」眼中,已經夠晒「怪」!

... ... ...

諗吓諗吓,都係傳落去!咁就地獄貴公子archetypistablogaday
runabouts孺子牛啦!悉隨尊便!

7 Comments:

At 25/8/05 10:09 pm, Blogger 朋友 said...

我覺得......你既怪癖係乜都lung 到切雞...

 
At 25/8/05 10:22 pm, Blogger 學子 said...

身為港燦,咁先夠怪夠病態嘛!
好鬼老套嗰句:設計就是生活,生活就是設計嘛!陳李張黃何靳劉都係咁講嘅!

 
At 26/8/05 4:17 am, Blogger 學子 said...

牛,冇嘅,難啲喺工作上生活上得到快感啫 (特別身在康港)。人變種我變種,變到同自己出生地嘅文化咁鬼唔夾,真該煨!

不過咁,一日仲做設計,呢啲病態執著,其實對想認真做好設計的,應該幾有幫助,至少,推動力同嗰團「火」都紅過人吧。

如果他朝有一日學子冇咗呢啲「怪癖」,這意味着學子已向黑暗勢力低頭,完全接受了現實。到時,請不要留手,解決學子吧!(到時學子一定滿口仁義道德咁講:「設計本來就係以客為尊㗎啦!」)

 
At 26/8/05 10:42 am, Blogger 朋友 said...

hahahahahaha~~做乜突然轉o太?係咪我講完下面呢期開門你驚呢~?!

 
At 26/8/05 4:05 pm, Blogger 學子 said...

上面照住,學子駛驚?哈哈哈哈 ~~~ 圍威喂,分享分享嘛!
{{ ; )

 
At 31/8/05 7:47 pm, Blogger ablogaday said...

咁鬼無聊既玩意
規你又諗得出黎
五樣怪癖容乜易
要數即刻數俾你

一係坐親lip個陣
祈禱鍾意用英文
好似聽落誠懇D
虔誠D兼正式D

二係響無聊個陣
會伸隻手去腳跟
搣呀搣呀搣呀搣
將D腳皮係咁monk

三係有D變blog癡
日日係度睇網誌
突然有日無得睇
即刻變得心思思

四係講到關於食
海鮮好味都唔識
淨係鍾意啖啖肉
豬牛雞肉岩到極

五係鍾意發噏風
乜都係庶講一通
而家你睇我就知
寫完西邊就寫東

(註:我同Runabouts一樣,信耶穌唔信邪。所以comment係你呢個點中我既人個blog度,唔點人寫落去,睇下自己會點衰(雖然而家已經夠衰...)。

 
At 2/9/05 5:20 pm, Blogger ablogaday said...

> 好記得呢種病係由 N 年前睇一本叫「學Mac」的電腦雜誌開始。

請問閣下係由邊一期開始睇?我問,皆因小弟係響無所事事之下同一個舊同學開始攪呢本雜誌,可以話係創刊人之一。同佢負責內容之餘,我仲負責埋graphics,玩左四五期之後就無參予,最多寫下稿。因為我呢個舊同學係product佬,未讀過Publication Design,所以用晒D暈浪layouts,不過因為當時香港根本無中文既Mac雜誌(個陣台灣既《MacPower》同中文《Macworld》仲未登陸,得本HKMUG攪既英文MacConnection,內容可以話全部係無料到既告白式線稿),兼且我呢個舊同學逢讀者來函必登,所以D讀者就算多數做設計,但係因為唔曉英文都無辦法唔買佢黎學多D Mac既野,做成一定銷量,連日本網站都介紹過,可以話係一個傳奇!從此呢D暈浪layouts仲變成佢既signature添... 後來我仲同佢寫左全香港第一本介紹Mac既中文書添...

攪到閣下得左呢個病,真唔好意思!

 

Post a Comment

<< Home