20.3.06

忙到九彩

本學期最後一個星期,assessments + deadlines,透不過氣來。
24 號,星期五,便海闊天空。

6 Comments:

At 21/3/06 6:50 pm, Anonymous Anonymous said...

還有三天
努力努力

 
At 22/3/06 6:06 am, Blogger 學子 said...

謝謝!

{{ : )

Assessments 已過!哈哈!
週五 D&AD deadline !!!

 
At 27/3/06 9:36 am, Blogger 學子 said...

完工了!

通了三四晚頂,很痛快,但幾乎虛脫。

謝了足足兩日,仍然未回氣,... ... 始終唔係十八廿二。

希望呢兩日有力出 post。

 
At 27/3/06 2:08 pm, Blogger ablogaday said...

呢種開夜法,算唔算港式切雞佬嘅特色?係值得保留既美德定係應該重新教育?唔知阿Spiekermann後生讀設計既時候駛唔駛咁趕projects呢下?

 
At 28/3/06 4:47 am, Blogger ANTONIO MELSON said...

我行年27,
依家一晚無訓第二日都開唔到聲同行動遲到~
v_v

 
At 28/3/06 5:28 am, Blogger 學子 said...

哦 ~~~ 咁係我自己喺分配時間方面有缺陷啫,唔關港唔港式事,相信唔少康港切雞人有條有理過我好多!哈哈 ~~~!至於應否再教育?!呢層當然啦!我都邊做邊同自己講:「嗱嗱嗱,知死未?!」... ... 途中都有諗過簡化工序及偷少少雞,等自己可以健康啲,但最後都係衰在太 ambitious。

Spiekermann 後生時係點,就真係要問佢啦。不過相信做 project 做通頂,唔係華人嘅專利。有好多鬼都好熱血同刻苦呢!

話時話,做自己 project (或「有實質建設工作」) 做到通晒頂,好地地喎!換轉係改 client 或腦細啲無謂要求要通頂?!就 —— 勢 —— 係 —— 假!!!

 

Post a Comment

<< Home