12.9.08

Giving Up ?!

「我辭職。」
「你決定放棄了嗎?」
「不。正好相反。」
「... ...?!?!」
「正因為我不放棄,所以我要離開(你)這間公司。」
「何解?!」
「不想放棄的,是我對設計的一些堅持和信念。」
「... ...(半明地點着頭)」

... ... ... ... ... ...

我們是跨國公司、專業、有創意、說英語、破舊立新、有洋人 staff、有巨型客戶。但不代表出品具國際水平。

客人話一,我們不敢話二。有人建議「一點二五」咩?都太「危險」了,不夠 safe。因為客人要求的是「一」。

貼服地回應客戶要求,比建議客戶甚麼才是最適合他們重要。專業在於 play safe,能做出「無可指責的設計」。少試少錯,唔試唔錯。

沒有人是完美的,所以沒有人需要為失誤負責。投訴的,要有完人般的 EQ 忍耐到底。

整體上,設計往往是最無關痛癢的一環,它不會比 marketing、project management、budgeting 和 business development 重要和值錢(尤其反映在人工和權力上)。實際上,設計絕對是舉足輕重影響大局的關鍵,尤其在設計師想堅持,唔識設計的又企硬的時候:「我知個客要乜!你唔照我嘅 comment 改,個客唔 buy,單 job 禍咗係咪你哋班藝術家負責先?!」

「吖,你個 portfolio 好好㗎喎,點解你做出嚟啲嘢硬係冇同樣水平?」
「... ...(心惗)(我個 portfolio 你冇 involve 嘛。)」

... ... ... ... ... ...

《溏心風暴之家好月圓》《選舉論壇之社民連》咁受歡迎,總有其文化原因。婆媽吵鬧看似戲劇化,但不公允小人當道卻熟口熟面。大家都渴望 –– 周聰(公公)攞個湯殼出嚟,連湯帶渣一嘢一嘢咪落啲死人頭度!

要講,總有正反方,公說公有理,婆說婆有理。Giving up 與 Moving on,一時難說清。

一間公司,五個月內,走十一人(各部門兼包括要員),應該不無原因。

... ... ... ... ... ...

多謝朋友慧琳送我這首《天公地道》。

7 Comments:

At 12/9/08 2:35 am, Blogger B.Y. said...

唉,返得香港,就預左放棄理念啦
仲邊有得同老闆拗,投訴缺乏work life balance,堅持自己個idea0丫.
"你可以唔同意我的建議,但你至少要比我試." 係我經常同老闆講的說話.
中國人社會卻是君臣父子式的: "老闆講,你就照做,唔好理,唔好諗,唔好嘈!"

將來我返黎,都預左係咁.唉......真係無奈.

 
At 12/9/08 11:59 am, Blogger 觀。鳥。家。。果仔 said...

無奈 x 100。
可能最重要係看得穿世事運作,再從中作反抗。
走鋼線比放棄更難。

 
At 12/9/08 1:11 pm, Blogger 黑人 said...

除非自己打骰,否則都要接受有呢d 情況
希望遲d 學子可以搵到個理念相近的拍檔拍住上啦

 
At 13/9/08 3:53 am, Blogger 人分貴賤 said...

有人揀工做
有人無工開
朱門酒臭肉
路有凍死骨

 
At 13/9/08 7:53 pm, Blogger 學子 said...

b.y., 有時真係唔合作過唔知。在 interview,大家都客客氣氣,到合作時,才知原來是一場「誤會」。

大6,奇就奇在,縱使個個禮拜 farewell lunch,僱主仍 assume 問題不在自己,還問:你放棄了嗎?... ...試問,五個月來差不多 propose 乜 ban 乜,做自己又 ban,迎合你又 ban,唔走重可以點?!?!

黑人,謝謝你的祝福。

人分貴賤,希望大家多遇貴人,少犯賤啦!

{{: )

 
At 14/9/08 6:32 pm, Blogger Unknown said...

絕對身同感受, 因我也選擇了“moving on”, 好過不斷俾人叫你放大就放大叫縮細就縮細, 唔改就黑面, 做o個個係你, 又無時間同個條友抗衡, 恐怕不到一年個人無晒Judgement噤就pk啦, 所以走係正常, 唔走點“moving on”先

每間公司都有它的形式與特色, 在乎你迎唔迎合這種形式或在乎你想唔想被這種形式限制, 我現在的階段是覺得應該選擇自己的生活形式大於期望這間公司可以給予你的一些好處, 如果我們claim自己做創作人, 我們生存致今就是因為這種不同的形式, 我們是求變的, 這都是我們創作人能屈能伸的特質, 所以希望學子繼續向自己認為對的方向進發! 共勉之!

 
At 14/9/08 11:41 pm, Blogger goldiewhy said...

我對你的苦況,感同身受。支持你走,支持你吾甘心,支持你的堅持!

Move on can be better, can be worst, but I think you need to try to see which clothes fit you the best!

If there are none fit you, just go naked!!! So WHAT!? It's better to stay Happy than to give up your goal!!!!

That's the book I am talking about:

http://www.anobii.com/books/003be1dd983a08c76f/#detail

 

Post a Comment

<< Home