3.8.05

簷篷水

朋友常問,倫敦嘅天氣係咪好可怕,日日落雨,煙霧彌漫,好似 Monet啲畫 咁矇查查。以學子近十個月的觀察,由日短的嚴冬到晚上九點九至天黑的夏季,其實,續用「霧都」來形容倫敦,睇怕已經out了。天氣差時,雨是時有的,天黑黑也十常五六,陰陰濕濕咁,十足啲政客。但雨總不大,絕少傾盤,霧更加罕見,可能香港的污染煙霞仲嚴重同可惡!如果放晴,濕度低,天氣是非常秋高氣爽和風光明媚的,永冇行兩步就黏立立「粟夾臭」,picnic、行街或灘喺草地上,皆一流享受。

雖然雨天都不太受歡迎,連落幾日就更愁。然而,在雨天最令學子驚的不是雨點,而是「簷篷水」!它比較少在倫敦出沒,因為建築物矮且十分維多利亞,僭建物少,冇乜簷篷,所以問題不足恨惡。可是,在高樓林立的石屎森林,則令作別論。雨水川流不息地經過奇形怪狀層層疊疊的千年簷篷後,所乘載來自五湖四海的「營養」,萬一像鳥糞般降落在秀髮上,嗰種感覺,真係 ... 好比死!諗都唔敢諗嗰滴「簷篷水」剛才的激流旅程所經過的一切,免得嘔心,培養出潔癖來。

生活在高便利的大都市,代價,有時是頗沉重的。

呢兩日忙於搬屋,疲累不堪。幸好新居所空間甚寛,舊得來幾有風味。(學生生涯都係咪咁厭尖好。)

3 Comments:

At 3/8/05 1:37 pm, Anonymous Anonymous said...

新屋入伙好野!
整執好屋之後記得影返d相俾大家睇下啊~

 
At 6/8/05 12:01 pm, Blogger 學子 said...

sure sure !

 
At 7/8/05 6:55 am, Blogger 學子 said...

有人共鳴!

 

Post a Comment

<< Home