13.8.08

愛威,仿佛是我們人類的天性。是自我肯定好,是自卑感作祟也好。有得威,大多數人都不會推讓;因此,謙遜,可算是其一最難能可貴的美德。

呢期奧運,我國上下攞威的機會大有,大家都一於展示一下多年來壓抑着的民族驕傲!(尤其在田徑項目舉行之前) 縱有開幕郎朗假琴、CG 煙花、女孩咪嘴等「娘」位,縱有電視台粉綠色西裝制服,縱有眾唔啦家藝人咄啅咁轉,縱有甚麼「我哋就係奧運」(令學子想起「香港一定得」)... ... 說老實,so far 京奧辦得一啲都唔羞家。中國人終於威番陣!

日常生活中,身邊愛威的人可不少。有的真係抵佢威的,有實力有表現,總之有目共睹,佢自身唔攞威,身邊人都一頂頂高帽笠過去。有的則較中庸,時威時謙,謙時有威的衝動,威時不至於不可一世。有的則較極端,威威威威威,總之一味要攞威!無時無刻!不威時搵機會威,威風時露出滿臉陶醉進入忘我境界,唯我獨尊,即使身穿的只是國王的新衣。此等極端人士,多恆常自我膨脹,若稍為遇到「質疑」或「反問」(溫和善意嗰種),便會隨即啟動「自動防禦系統」(俗稱「啞起隻槓」) 自圓其說一番。

作為正常人,遇着「攞威怪」,當然火都滾,臉上強裝微笑,心裏起勢臭駡!憎惡之心之盛,唔想殺都想抦鑊佢。久而久之 ... ... 都會有多少罪咎感。有時,試玩玩方法演技,投入「攞威怪」心態想想,都不難略略明白其變態之源。自大,無非自卑。極愛威,無非極唔威。充有料,無非無乜料。騙人,無非想騙自己。

有由憐生愛之說。我開始對「攞威怪」由惡生憐。

4 Comments:

At 14/8/08 5:20 am, Blogger Snowdrops said...

Just glad to read more of your own opinions in proper posts... for a while I thought you'd just concentrate on inserting links in the comment box, great as those links may be but it's even better to see the old CSM Student back :)

 
At 14/8/08 8:30 am, Blogger 學子 said...

哈哈,有讀者,學子就威威!

): D

 
At 14/8/08 3:33 pm, Blogger ablogaday said...

淨係睇links就好似收到D人齋forward D emails過黎咁... 唔係時時都咁有心機睇。自家原創就永遠勝過齋quote人地講過既野,就算唔係原創,based on人地既野,消化左之後用返自己既說話up出黎都好。

 
At 14/8/08 8:04 pm, Blogger 學子 said...

唉 ~~~ 脫稿我都唔想 ... ... 我懷疑自己的「冇癮工作導致冇癮創作症後群」復發呀!唉,遲幾日等我嘗試解說一下吧。

 

Post a Comment

<< Home